Ny logotyp för förbundet

Vi på Sveriges Tandteknikerförbund håller på att ta fram en ny logotyp för förbundet.
Redan har vi fått en hel del förslag.
Se bilden.
Hur tycker du att Tandteknikerförbundets logotyp borde se ut?
Skicka ditt förslag till tandteknikern@dentallab.se
Vi publicerar de bästa förslagen på Facebook, på hemsidan och/eller i tidningen Tandteknikern.

Rulla till toppen